Verification failed

Mi identidad ha sido verificada con éxito... pero luego descubrieron que uso más de una cuenta y se colocó un bloqueo en mi cuenta. Me comuniqué con el soporte con respecto al asunto y acordaron mantener esta última cuenta... pero el problema de verificación de identidad falló y no se resolvió a pesar de mi comunicación repetida Con soporte... ¿hay alguna ayuda? Gracias

13 personas tienen esta pregunta
  • Your wallet verification failed

Your identity was unable to be verified, please check your email for responses from our verifications team and wait for instructions. You are currently limited to $1,000 USD-equivalent in aggregate send/withdraw volume.

1 persona le gusta
  • How to resolve? 

• Kindly assist me verify my wallet
  • tengp problemas con la verificación de la cuenta  y no me permite hacer nada y tampoco me contacto con soporte 

• my wallet verification failed please solved it 

•  

my wallet verification failed please solved it 

1 persona le gusta
  • La verificación de mi cuenta falló, tengo fondos retenidos en la plataforma, no me están respondiendo desde soporte, necesito que alguien me ayude a recuperar mi dinero ¡Por favor algún responsable del área de soporte que pueda enviar una respuesta!

¡Ayuda hace 5 días que estoy pidiendo ayuda sin respuesta! 

El agente que tiene mi caso no da información!! ¡¡Necesito ayuda! 

• my wallet verification failed please solved it 

• Your wallet verification failed

Your identity was unable to be verified, please check your email for responses from our verifications team and wait for instructions. You are currently limited to $1,000 USD-equivalent in aggregate send/withdraw volume.

• When my verification is done? What the support it is Don't have any responsiblety. 7 days waiting regular mail send nothing reply.
  • My verification has failed. I don't have any idea why, and I don't have an email in my account to know the following steps. Can you help me?

• 1st -. Contact your airtm help and submit ticket. Click 3 dot right corner. 2nd - explain problem. 3rd - If u all Right. Receive emails for solutions.
  • My account verification failed.it's about 6 days gone but still face the problem.
  • Check screen shot.
Iniciar sesión o registrarse para publicar un comentario